___________________________________Nazywam się Rafał Podsiadły a to moja hodowla :)___________________________________


______________________________________________STRONA GŁOWNA______________________________________________

sobota, 7 lutego 2015

NARODZINY

Witam dziś gdy poszedłem do królików zauważyłem że okociła mi się najlepsza z moich samiczek nc wyceniona na 94.5pkt pochodzi z hodowli pana Andrzeja Gawęckiego jest po królikach z czech i Pawła Wawrzyniaka z dobrymi ocenami z niecierpliwością czekałem na jej młode i się udało ma 7 ładnych króliczków już nie mogę się doczekać jak opuszczą gniazdo i móc oglądać co z nich wyrasta lecz samiczka nie za bardzo opiekuje się gniazdem jest dla niej obojętne Samiczka jest pokazana na zdjęciu głównym oraz poniżej  :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz